Reparatie van mobiele telefoons
AiServices is specialist en marktleider in Portugal op het gebied van reparatieservices voor mobiele telefoons en smartphones. Bent u op zoek naar een bedrijf met ervaring en gekwalificeerde specialisten op het gebied van reparatie van mobiele telefoons, neem dan contact met ons op!
De mobiele telefoon is onze grootste bondgenoot in het dagelijks leven geworden. Of het nu gaat om winkelen, eten bestellen, communiceren met vrienden of zelfs in de context van werk, het is ondenkbaar om je smartphone in de hand te laten. En wanneer zich een technisch probleem voordoet, kennen we allemaal het gevoel van "drama" dat bij dat moment hoort.
Bij iServices lossen we elke storing aan je mobiele telefoon razendsnel op!
Diensten beschikbaar voor bedrijven.
Wat wil je repareren?
i Selecteer de fout van je apparaat.Het schermglas is essentieel voor een betere helderheid bij het bekijken van uw favoriete inhoud. Schermproblemen zijn de meest voorkomende fysieke beschadigingen aan mobiele apparaten. Schade aan het scherm kan zichtbaar zijn door middel van gebroken of gescheurd glas, wanneer het aanraakscherm niet meer functioneert of wanneer de afbeelding niet correct wordt weergegeven.
Het apparaat kan ook de volgende weergavefouten vertonen:
- Telefoonbeeldscherm met verticale of horizontale strepen;
- Pixelachtig scherm en afbeelding;
- Zwart scherm;
- Knipperend scherm;
- Niet-gekalibreerd aanraakscherm;
- Afbeelding in zwart-wit;
- Vervormde afbeelding;
- Verminderde beeldkwaliteit van het scherm of de monitor;
- Vlekken op het telefoonbeeldscherm.
Neem contact met ons op voor een gratis diagnose en vervang het scherm van uw telefoon binnen 30 minuten.
Batterijproblemen beïnvloeden de prestaties van uw smartphone of mobiel apparaat. Het betreft een component die in de meeste gevallen is gemaakt van lithium, een technologie die nog in ontwikkeling is en zeer gevoelig. Om de levensduur van batterijen te verlengen, is het raadzaam om een aantal goede praktijken in het dagelijks leven aan te nemen.
In meer voorkomende situaties kan de batterij abnormaal heet worden. Aangezien het een verbruikscomponent is, is het normaal dat deze na verloop van tijd verslechtert, wat zich op verschillende manieren kan manifesteren, waaronder:
- De batterij van het apparaat loopt te snel leeg;
- Toepassingen of systeem zijn traag of reageren niet;
- Het apparaat sluit onverwacht af of herstart;
- Het apparaat schakelt niet uit;
- Het apparaat gaat niet aan;
- Tekenen van een opgezwollen batterij (alle batterijen zijn verbruikbaar gedurende een beperkte levensduur).
Het gebruik en opladen van het apparaat kan bijdragen aan veranderingen in de prestaties. Bij iServices kunt u een gratis diagnose van uw apparaat laten uitvoeren en de batterij ter plaatse laten vervangen!
Enkele van de knoppen op smartphones en tablets zijn gemeenschappelijk voor verschillende modellen en merken, en delen verschillende functies: ontgrendelen, het apparaat in- of uitschakelen en volumeregeling. Deze knoppen worden meestal aangeduid als de hoofdknop of home-knop (die soms ook een vingerafdruksensor bevat), de power-knop, de volumeknoppen en de stil-knop.
We identificeren enkele veelvoorkomende problemen met de knoppen van smartphones en tablets:
- Het is niet mogelijk om over te schakelen tussen de stille modus en de geluidsmodus;
- Het is niet mogelijk om te vergrendelen of te ontgrendelen;
- Het is niet mogelijk om het volume van het apparaat te regelen;
- Het is niet mogelijk om de smartphone in of uit te schakelen;
- Het is niet mogelijk om een screenshot te maken.
Bij iServices voeren we een gratis diagnose uit, gevolgd door een mogelijke reparatie ter plaatse, zodat u weer volledig kunt genieten van uw smartphone of mobiele apparaten.
Wanneer de ingebouwde camera niet meer functioneert, uiten de problemen zich meestal op de volgende manieren:
- De camera wordt niet herkend voor videogesprekken;
- De camera schakelt niet in;
- De cameraflits werkt niet;
- Foto's met rode vlekken;
- Wazige foto's.
In dergelijke gevallen is het raadzaam om een gratis diagnose bij iServices te laten uitvoeren en, indien nodig, over te gaan tot reparatie, zodat u weer volledig kunt genieten van uw apparaat.
Waterschade of schade door andere vloeistoffen is een van de meest voorkomende ongevallen. Het is aan te raden om het apparaat onmiddellijk uit te schakelen en zo snel mogelijk naar een winkel te gaan.
Water is inderdaad de grootste vijand van elk elektronisch apparaat, maar ook koolzuurhoudende dranken en babyvoeding vormen een risico voor de werking van smartphones.
De ernst van deze problemen hangt altijd af van de mate waarin water de componenten van de smartphone heeft bereikt, daarom is de gratis diagnose van iServices en directe reparatie cruciaal om het leven van uw telefoon te redden.
Vergeet de stedelijke mythe dat u uw telefoon in rijst moet leggen. Als uw telefoon in het water is gevallen of andere vloeistofschade vertoont, bezoek dan de dichtstbijzijnde iServices-winkel om de kans op reparatie van uw apparaat te vergroten.
Mobiele apparaten hebben verschillende antennes die mogelijk niet meer correct functioneren. Dit geldt voor de Wifi-, Bluetooth- en GSM-antennes, die om verschillende redenen beschadigd kunnen raken.
Enkele van de moeilijkheden die verband houden met de antenne zijn de volgende:
- Het is niet mogelijk om navigatie-applicaties te gebruiken;
- De geïntegreerde GPS werkt niet;
- Bluetooth koppelt niet met andere apparaten;
- Bluetooth schakelt niet in of werkt niet correct;
- Problemen met de Wi-Fi-verbinding;
- Telefoon zonder netwerk of GSM-signaal.
Laat de problemen met de antenne u niet in de weg staan. Als Bluetooth van uw iPhone, Macbook, Xiaomi, Samsung of Huawei niet werkt, voeren we bij iServices een diagnose uit en zorgen we voor de reparatie van uw apparaat.
Uw smartphone is bovendien blootgesteld aan een reeks andere problemen, zoals storingen in de vibratiemotor, defecten aan knoppen of toetsenborden, of simpelweg de ophoping van stof of ander vuil.
"Andere schade aan smartphones kan zich uiten in de volgende symptomen:
- SIM-kaart niet herkend of niet verwijderbaar;
- Defecte vibratiemotor;
- Abnormale geluiden van de harde schijf;
- Niet-reagerend toetsenbord;
- Defect touchpad;
- Ventilatieproblemen;
- Los of losgekomen achterklep.
Een gratis diagnose bij iServices is de beste manier om uw apparaat weer volledig te laten functioneren.
Face ID biedt een intuïtieve en veilige authenticatie via het geavanceerde TrueDepth camerasysteem, met geavanceerde technologieën die het mogelijk maken om de geometrie van uw gezicht nauwkeurig in kaart te brengen.
Zorg ervoor dat de iPhone of iPad is bijgewerkt naar de nieuwste versie van iOS. Om de Face ID-instellingen te controleren, gaat u naar Instellingen > Face ID en toegangscode. Zorg ervoor dat Face ID is ingesteld en dat de functies die u probeert te gebruiken met Face ID zijn ingeschakeld.
iServices repareert de Face ID-problemen van uw apparaat met een gratis en vrijblijvende diagnose!
De aansluitpoort (of oplaadpoort) is een van de componenten die het meest gevoelig is voor storingen. Het apparaat kan het stroomadapter of de lader niet meer herkennen, of zelfs de koptelefoon niet meer.
Enkele problemen die verband houden met storingen aan de aansluitpoort kunnen de volgende situaties omvatten:
- Stroomadapter werkt niet;
- Geen belgeluid bij oproepen;
- Microfoon werkt niet;
- Mobiele apparaat ontvangt geen stroom;
- Smartphone herkent de lader niet;
- Telefoon laadt niet op;
- Problemen met de koptelefoon of de koptelefoonaansluiting;
- Tekenen van corrosie op de aansluitpoort.
In al deze gevallen is het aan te raden om een gratis diagnose uit te voeren en over te gaan tot reparatie. Op deze manier kunt u weer probleemloos gebruikmaken van uw apparaat.
De sensoren van een mobiel apparaat stellen gebruikers in staat om verschillende functies te benutten, zoals activiteitenmonitoring-applicaties, het oriënteren van het telefoonbeeldscherm of het verkrijgen van informatie over de omgevingsomstandigheden.
Enkele van de moeilijkheden die met de sensoren verband houden, kunnen worden vastgesteld aan de hand van de volgende problemen:
- De stille modus inschakelen tijdens een gesprek;
- Het scherm van het apparaat uitschakelen tijdens een gesprek;
- Niet kunnen schakelen van de verticale naar de horizontale stand;
- De helderheid van het scherm wordt niet automatisch aangepast aan de lokale verlichting;
- Beweging en rotatie van het apparaat worden niet gedetecteerd.
Bij iServices kunt u genieten van een kwaliteitsservice, zodat u weer optimaal van uw apparaat kunt profiteren. Bezoek onze website of ga naar de dichtstbijzijnde iServices-winkel voor een gratis diagnose en onmiddellijke reparatie!
Schade aan de behuizing is vaak zichtbaar aan de randen van het apparaat, of aan een gebarsten of gebroken achterkant.
Wij begrijpen het belang van een onbeschadigde achterkant voor uw smartphone. Heeft uw apparaat krassen, beschadigingen of scheuren? Bij iServices kunnen wij u helpen.
Onze ervaren technici vervangen de achterkant van uw telefoon met hoogwaardige onderdelen, waardoor uw toestel er weer als nieuw uitziet. Wij garanderen een vakkundige reparatie.
Vertrouw op iServices voor de reparatie en vervanging van de achterkant van uw smartphone.
De diagnose is gratis!
De luidspreker is essentieel om van uw favoriete muziek te genieten of zelfs om te weten wanneer u een bericht of een oproep ontvangt. Bij smartphones komt een defecte luidspreker vrij vaak voor, aangezien deze meer blootgesteld is aan vloeistof morsen of stof.
De meest voorkomende problemen met de geluidskolom zijn:
- Apparaat vastgezet in de 'koptelefoonmodus';
- Geen geluid uit de koptelefoon of luidsprekers;
- Microfoon die niet werkt;
- Meldingen of waarschuwingen zonder geluid;
- Ongebruikelijke ruis.
Om ervoor te zorgen dat het geluid van uw apparaat weer correct functioneert, neem contact op met iServices voor een diagnose en de benodigde reparatie.
Bezoek de dichtstbijzijnde iServices Store voor onder meer gegevensoverdracht, opschoning, opmaak, technische interventiediensten.
Bezoek de dichtstbijzijnde iServices Store voor onder meer gegevensoverdracht, opschoning, opmaak, technische interventiediensten.