fb-view Veelgestelde vragen - iServices® Multi-Brand Repair ↓ Saltar para conteúdo principal ↓

    Veelgestelde vragen


    Heeft u twijfels of vragen over iServices?




    1. Wat is een refurbished?

    Gerenoveerd is apparatuur in uitstekende staat en tweedehands. Dit zijn apparaten die afkomstig zijn uit inruilprogramma's of die zijn gebruikt om in een winkel te worden tentoongesteld en daarom geen grote gebreken vertonen die het gebruik ervan in gevaar zouden brengen.

    Bij iServices vindt u Refurbished producten van diverse merken zoals Apple of Samsung. Alle apparatuur wordt uitvoerig getest door ons team van experts om een ​​optimale werking te garanderen.

    Op basis van de staat van de apparatuur en de gebruikssporen classificeren wij deze in een Conditiegids:


    • Uitstekend: uitrusting als nieuw.
    • Zeer goed: uitrusting in uitstekende staat.
    • Goed: Apparatuur in uitstekende staat.


    Wij werken met gecertificeerde internationale leveranciers, waarbij de focus ligt op de circulaire economie van elektronische producten.




    2. Hebben refurbished iPhones garantie?

    Volgens wetsdecreet nr. 84/2021 heeft alle gereviseerde apparatuur, inclusief iPhones, een garantie van 3 jaar.

    Bij iServices heeft alle refurbished apparatuur een garantie van maximaal 3 jaar, met uitzondering van de batterij, waarvoor 1 jaar garantie geldt. Bekijk onze pagina Garantie, ruilen en retourneren en ontdek ons ​​garantiebeleid.




    3. Hoe lang heb ik garantie op mijn reparaties bij iServices?

    iPhone-schermreparaties zijn bij iServices levenslang. Op alle anderen zit 2 jaar garantie.

    Bezoek uw dichtstbijzijnde iServices-winkel en ontvang een gratis diagnose van onze experts.




    4. Hoe werkt het inruilprogramma van iServices?

    iServices heeft een iServices inruilprogramma voor iPhones en Samsungs. Wij accepteren modellen vanaf de iPhone XS als je een refurbished exemplaar in onze winkels koopt.

    Ontdek hoeveel uw mobiele telefoon waard is in een van onze iServices-winkels in het hele land.




    5. Hoe werkt iServices-diagnostiek?

    Bij pech kunt u terecht in een iServices winkel . Onze experts stellen een diagnose van uw apparatuur en beschrijven de gedetecteerde problemen.

    Nadat de oorzaken van het probleem zijn geïdentificeerd, ontvangt de klant een vrijblijvende reparatieofferte. Afhankelijk van het type reparatie heeft u uw apparatuur direct weer als nieuw!




    6. Welke merken vallen onder iServices-reparatie?

    Bij iServices zijn wij specialisten in reparaties voor Apple, Samsung, Huawei en andere merken, te weten:

    • Xiaomi;
    • OnePlus;
    • ASUS;
    • Tegen;
    • Nokia;
    • Motorola;
    • Lenovo;
    • Microsoft;
    • Alcatel;
    • Wiko;
    • BQ;
    • Dell;
    • Eer;
    • TCL;
    • HTC;
    • Nintendo.



    7. Hoe online kopen op de iServices-website?

    In de iServices Online Store kunt u kiezen uit een uitgebreide catalogus met accessoires en gadgets voor uw mobiele telefoon, evenals een selectie gereviseerde Apple-producten. Om uw aankoop te voltooien, hoeft u alleen maar deze stappen te volgen:

    1. Voeg uw artikelen toe aan de winkelwagen;
    2. Op het icoontje vindt u het overzicht van uw aankoop. U kunt een kortingscode toevoegen of het aantal te kopen producten aanpassen;
    3. Klik op “Afrekenen” en vul uw gegevens in;
    4. Kies uw verzend- en betaalmethode. U kunt een afleveradres opgeven of afhalen in één van onze winkels;
    5. Je aankoop komt onderweg!




    8. Hoe lang duurt het voordat mijn aankopen op de iServices-website worden verzonden?

    Bij iServices werken we er dagelijks aan om ervoor te zorgen dat u uw producten zo snel mogelijk ontvangt, waarbij we altijd een veilige en kwalitatieve levering garanderen.

    • Als het afleveradres zich in Lissabon bevindt, kunt u uw bestelling dezelfde dag nog ontvangen als u voor 15.00 uur bestelt.
    • Voor de rest van het continentale grondgebied wordt uw bestelling de volgende werkdag geleverd voor bestellingen die vóór 15.00 uur zijn geplaatst.
    • Voor de eilanden duurt het ongeveer 10 dagen voordat uw bestellingen hun bestemming bereiken.



    9. Welke soorten storingen dekken de specialisten van iServices?

    Is uw smartphone of computer kapot? De specialisten van iServices staan ​​klaar om uw apparatuur te repareren bij een breed scala aan mogelijke storingen , namelijk in de volgende onderdelen/situaties:

    • Scherm;
    • Batterij;
    • Kamer;
    • Knoppen;
    • Antennes, Wi-Fi, Bluetooth GSM en GPS;
    • Gezichts-ID;
    • Sensoren;
    • Geluid;
    • Vloeistofschade;
    • Andere schade.

    Neem bij pech gerust contact met ons op of ga naar één van onze ruim 50 iServices winkels verspreid over het hele land. De diagnose is gratis en uw apparatuur kan direct worden gerepareerd!




    10. Hoe contact opnemen met iServices?

    Indien u twijfels of vragen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met iServices! U kunt dit doen via telefoon, e-mail of het formulier op onze website. Bezoek onze contactpagina .