fb-view iS : La Marque Privée iServices - Réparations iServices®

    iS: het iServices-merk dat bedoeld is om technologieliefhebbers te verrassen


    iS is de naam van het eigen merk van iServices, dat een breed scala aan technologische snufjes en accessoires op de markt brengt.

    Het merk stimuleert creativiteit, personalisatie en aanpassing aan de smaak van alle consumenten. Een beslissende stap in de geschiedenis van iServices. Er kan worden gezegd dat deze mijlpaal een nieuw tijdperk voor het bedrijf inluidt en zijn sterke aanwezigheid op de markt versterkt.


    De beginjaren van het merk iS

    Op 29 oktober 2013 zette iServices een grote stap in zijn reis en registreerde officieel zijn eerste eigen merk. Het merk iS werd geboren, met als doel een breed scala aan innovatieve en gepersonaliseerde producten te creëren en te promoten.

    In 2014 werd zijn aanwezigheid gevoeld met de creatie en tentoonstelling van nieuwe iServices-covers met het iS-insigne, die een enorme veelheid aan kleuren, patronen en ontwerpen bevatten, waardoor iPhones worden beschermd met een ultradun en resistent materiaal en de stijl en persoonlijkheid behouden blijven.

    Later dit jaar, ter gelegenheid van de viering van het WK voetbal, heeft dit merk een collectie smartphonecovers voorbereid en gelanceerd die naar dit evenement verwijzen, met ontwerper Danny Ivan als partner. Op deze manier boekte het vooruitgang en verrijkte het zijn catalogus met nieuwe functies. Luidsprekers, powerbanks , rugzakken, koptelefoons en andere producten, allemaal met één ding gemeen: gepresenteerd met de nieuwe iS-identiteit.


    Het merk iS heeft een exclusieve verpakking!

    Met de evolutie van de iS-identiteit konden consumenten een grotere verbinding tot stand brengen met technologische items, waarbij de grafische taal werd vernieuwd en een nieuw gedurfd en transformatief karakter kreeg. Zo ontstond ook een verpakkingslijn met een design dat refereerde aan iS.

    Wat zijn producten betreft, is het portfolio gegroeid, inclusief superbestendige glasfilms, nog steeds een van de bestsellers van het bedrijf, en nieuwe manieren om elektronische apparaten op te laden, zoals het oplaadstation met twee USB-poorten wekker en een geïntegreerde radio, alles in één product!


    De winnende formules van iS

    Naarmate de jaren verstreken, groeide het in een buitengewoon tempo, met nieuwe covers gemaakt van vloeibare siliconen , PVC en microvezel in 2017: drie lagen die smartphones veiliger maakten. Ondanks deze veranderingen is het doel altijd hetzelfde gebleven: de principes en identiteit van het merk weerspiegelen en zich onderscheiden van de rest, door een relatie van vertrouwen en genegenheid met zijn klanten te creëren.

    Het jaar daarop breidde iS zijn aanbod opnieuw uit met oplaadproducten zoals kabels, adapters, powerbanks en draadloze opladers, waarmee het gemak en de snelheid van oplaadapparaten werd gepromoot, die momenteel werkinstrumenten zijn die van enorm belang zijn in ons dagelijks leven.

    Deze investering was zo belangrijk dat iServices hierdoor met oplaadoplossingen kon uitbreiden naar tal van festivals en zakelijke evenementen, zoals onder meer NOS Alive, Websummit en de Lisbon Tourism Exchange (BTL).


    Het merk iS op het ritme van muziek

    Met al deze categorieën ontwikkeld, sloeg het merk iS een nieuwe richting in op het gebied van creaties, een beetje anders, maar even belangrijk: geluid. Op deze manier ontwikkelde het de eerste draadloze hoofdtelefoons , met een meeslepend ontwerp en kwaliteit van onschatbare waarde. Dit heeft geleid tot het ontstaan ​​van producten die in deze categorie vallen met een breed assortiment hoofdtelefoons, speakers en oortelefoons.


    Zelfs in tegenspoed bloeide het merk iS

    In 2020, en niet afwijkend van de groei van het merk in voorgaande jaren, creëerde het de productcategorie Hygiëne en Reiniging, waarbij werd geprofiteerd van de gevoelige situatie waarmee de wereld werd geconfronteerd, waardoor het voor consumenten mogelijk werd hun apparaten gedesinfecteerd te houden tijdens de productie van artikelen zoals UV-sterilisatiebox.

    Het is steeds succesvoller geworden en heeft zijn eerste slimme fles op de markt gebracht, de Moikit Seed, die de dagelijkse hydratatie van het lichaam regelt en het water op de temperatuur houdt die de consument verkiest, zowel warm als koud.

    In 2021 zag de gadgetsectie innovatie en werd voor het eerst in de geschiedenis van iS de eerste smartwatch gelanceerd. Tegelijkertijd werd de personalisatie van elk accessoire en product vernieuwd en geïnnoveerd, in overeenstemming met de verschillende eisen van consumenten, zoals het geval was bij slimme tassen en rugzakken.


    Een succes binnen en buiten de landsgrenzen

    Met de internationalisering van iServices bleef het eigen merk uitbreiden, met in 2022 twee nieuwe smartwatches voor meer klassieke of sportieve stijlen. Zoals niet te missen is, biedt dit consumenten ook een enorme verscheidenheid aan bandjes voor de Apple Watch , met nieuwe kleuren en diverse materialen. Omdat we iS een onstuitbaar merk kunnen noemen, debuteren dit jaar de Universal Travel Adapter, de Cube Socket en de Headphones .


    iS: het merk van gisteren, vandaag en morgen

    Door op de hoogte te blijven van nieuwe trends en met respect voor belangrijke thema's in de samenleving, zoals de aantasting van het milieu als gevolg van klimaatverandering, profiteert iServices van de viering van een decennium van het iS-merk om niet alleen een nieuwe grafische lijn in zijn visuele identiteit, maar ook nieuwe producten gericht op elektrische mobiliteit en groene energie. Vervolgens presenteert het in zijn collectie oplaadkabels voor elektrische auto's en een wallbox , beide compatibel met verschillende modellen en merken elektrische auto's.


    Dit is hoe het merk iS zich onderscheidt, met de innovatie en productie van zoveel producten die tot de meest uiteenlopende categorieën behoren. iS volgt markttrends en speelt effectief en snel in op de behoeften van haar consumenten die zich, net als de samenleving, in een continu proces van evolutie bevinden. De reis van iS is veelbelovend en heeft meer dan 2.400 referenties van het merk zelf, in een portfolio dat elk jaar wordt vernieuwd en gediversifieerd.



    Vul het contact in waarmee u gecontacteerd wilt worden:





    loading